NaviPartner som samarbejdspartner

Teknologi er en god ting, når det virker – og har man ikke forstand på tingene er det meget bedre at få en ekspert inddraget, ligesom vi gjorde da vi indgik et samarbejde med NaviPartner – de vidste hvad det var det drejede sig om, for at få det hele til at spille sammen, og til at få automatiseret nogle af vores forretningsgange, og det har givet os mere synlighed som vi ønskede. E-handel er kommet for at blive, og det kommer vi ikke udenom, når man er forretningsdrivende med salg indenfor en eller anden gren.

E-handel, webshop, styringssystemer til virksomhedens drift, er bare en af de få ting man kan nævne at www.navipartner.dk er gode til – der er styr på tingene når først de har været inde over ens virksomhed – det var i hvert fald vores oplevelse – og jeg ville ønske at vi havde kontaktet dem for mange år siden – men der sker jo også mange ting indenfor udviklingen inden for deres branche.
Microsoft Dynamics 365 Business Central
Det at få udrullet det der hedder 365 Business central – i en virksomhed, kræver at det virker første gang, så man ikke kommer til at halte bagefter, nogen kender det nok også bedre som udrulningen af Dynamics 365 – men uanset hvad, så kræver det noget, både af medarbejderne og ledelsen. Derfor syntes jeg det er godt at have eksperter til at tage sig af denne del – og NaviPartner har gjort det godt hos os, og de har sat sig ind i hvad det er vi laver – og deres tiltag har været med til at gavne vores virksomhed. Selv de analyser og rapporter der udarbejdes automatisk har været et tiltag der har kunnet være med til at vi kunne drage gode og nyttige konklusioner og beslutninger som igen har været med til at vækste vores virksomhed. Det har givet os et peg om hvad der er brug for fremadrettet, så vi forsat kan vækste og drage de rigtige konklusioner og beslutninger.